Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. AĞRI VALİLİĞİ
T.C. AĞRI VALİLİĞİ
T.C. AĞRI VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Protokol Listesi Valilik Emirleri Valilik Yönergeleri Tarihçe Kurumsal Kimlik Mevzuat
  • AĞRI
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler Ağrı İl Brifingi ve Çalışma Planı E-İçişleri Chrome Uzantı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyuru ve İlan İhale Yönetim Sistemi Haklarımız
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Bülent Şimşek
        • Tuncay Karataş
        • Malik Çalışır
        • Tarık Buğra Seyhan
      • Kaymakamlar
        • Furkan Korkusuz
        • Murat Ekinci
        • Ömer Saygılı
        • Mehmet Nesip Mahir
        • Burak Dertliolu
        • Kübra Baka Kılıç
        • Ahmet Çoşkun
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • İl Protokol Listesi
    • Valilik Emirleri
    • Valilik Yönergeleri
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • AĞRI
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • Ağrı İl Brifingi ve Çalışma Planı
    • E-İçişleri Chrome Uzantı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyuru ve İlan
    • İhale Yönetim Sistemi
    • Haklarımız
  • İLETİŞİM
 

Ağrı Merkez SYDV Aile Destek Merkezi Geçici Sözleşmeli Koordinatör Personel Alım İlanı

26.01.2024

AĞRI MERKEZ

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

Ağrı Merkez SYDV Aile Destek Merkezi (ADEM)

Koordinatör Personel Alımı İlanı

 

Ağrı/Merkez Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 26.01.2024 tarih ve 1 sayılı Kararına istinaden 2024 yılı AĞRI/Merkez SYDV yeni ADEM Projesi kapsamında İş Kanunu çerçevesinde ÖSYM tarafından yapılan ve geçerliliği devam eden (güncel olan) Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türünde 60 puan ve daha yukarı puan alanlar arasından mülakat ile aşağıda belirtilen niteliklerde Belirli Süreli (31.12.2024 tarihine kadar) olarak çalıştırılacak Aile Destek Merkezinin (ADEM) yönetim ve organizasyonundan sorumlu olacak bir (1) bayan  “Koordinatör”   unvanlı tam zamanlı sözleşmeli, 2 ay deneme süreli Geçici Personel istihdam edilecek olup personellerde aranacak şartlar aşağıda belirtilmiştir.

   I.    ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

  1. GENEL KOŞULLARI
  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  3. 20 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
  4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  5. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak
  6. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olmak şartıyla fen-edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve sosyal hizmet alanlarının birinden lisans mezunu olmak,
  7. ÖSYM tarafından lisans mezunları için yapılan ve geçerliliği devam eden 2022 veya 2023 yılı KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak,
  8. Adli Sicil kaydı (Sabıka kaydı) bulunmamak,
  9. Görevin özelliğine göre özel şartlarda belirtilen nitelikleri ve İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak
  10. Her türlü mevsim ve iklim şartlarında görevini yapmasına engel olabilecek süreklilik arz eden fiziksel veya ruhsal ya da engellilik durumu olmamak,

 

 

  1. ÖZEL ŞARTLAR:
  1. İlan tarihinden  itibaren en az son bir yıldır  Ağrı Merkez sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak
  2. Bayan personel alınacaktır.
  3. Sosyal projelerde tecrübe sahibi olmak tercih sebebidir.
  4. Yüksek Lisans ve Yabancı dil sınavları sonucu, alanı ile ilgili staj yapmış olmak alanı ile ilgili sertifikalar, sürücü belgesi, iş deneyimi olanlar ile sivil toplum kuruluşlarında aktif görev almış olmak işe alınmada öncelikli olarak değerlendirilecektir.
  5. Bilgisayar ve Ofis Programlarını iyi derecede kullanıyor olmak tercih sebebidir
  1. ADAYLARDAN İSTENECEK BELGELER
  1. 2 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olmalı)
  2. Nüfus Cüzdanı veya  Kimlik Fotokopisi
  3. Adli Sicil Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu belge geçerlidir)
  4. İkametgâh Belgesi(e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu belge geçerlidir)
  5. Öz geçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri gibi konulardan bahsedilecektir.)
  6. Diploma, sertifika veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi(Belge aslı ibraz edilecektir. e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu mezuniyet belgesi geçerlidir.)
  7. KPSS sonuç belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu KPSS sonuç belgesi geçerlidir)
  8. Varsa Yüksek Lisans ve Yabancı dil sınavları sonuçları, alanı ile ilgili staj ve ilgili sertifikalar, sürücü belgesi, iş deneyim belgesi  ile sivil toplum kuruluşlarında aktif görev aldığını gösterir belgeler
  9. Bilgisayar ve Ofis Programları alanlarında sertifika fotokopileri
  10. Sağlık raporu (Mülakata çağrılacak adaylardan aile hekimliklerinden alınan sağlık raporu istenecektir.) 
  1. BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER 
  1. Başvurular 26.01.2024 - 02.02.2024 tarihleri arasında şahsen yapılacaktır. Adaylar, yukarıda istenen belgeler ile birlikte Ağrı Merkez Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına (BAHÇELİEVLER MAH. Kağızman Cad. No:85  Merkez /AĞRI ) 02.02.2024 Saat 17:00 mesai bitimine kadar bizzat başvurarak evraklarını teslim edeceklerdir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  2. Alım ilanı Ağrı Valiliği internet sitesi adresinden yayınlanacaktır.
  3. KPSS şartı bulunan kadrolar için İlan sonucunda her bir pozisyon için alınacak olan personel sayısının 5 (beş) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve mülakata çağrılır.
  4. Mülakat komisyonu Mülki İdare Amiri başkanlığında, Mütevelli Heyetinin kendi üyeleri arasından seçeceği 2 atanmış ve 2 seçilmiş üyeden oluşur. 100 puan üzerinden değerlendirme yapılarak en yüksek mülakat puanı alan aday sözleşme imzalamaya çağrılacaktır.
  5. Mülakat Komisyonu, mülakat sonucunda 1 Asil,1 Yedek belirleyecektir. Asil  adayın herhangi bir sebeple işe başlamaması veya sözleşmesinin fesh edilmesi halinde 2 ay içerisinde yedek aday tekrar değerlendirmeye alınacaktır.
  1. Verilen süre içinde mülakata ve sözleşme imzalamaya gelmeyen kişiler herhangi bir hak iddia edemez.
  2. Başvurular arasından mülakata katılmaya hak kazanan kişilere mülakat tarihi bildirilecektir. 
  1. DİĞER HUSUSLAR
    1. Vakfımız başvuru veya mülakat sonucunda personel alıp almama hakkına sahiptir. Alımı tek taraflı iptal etmek veya proje başlama sürecini ertelemek konularında tamamen serbesttir. Bu konuda başvuru sahibi veya mülakata girip mülakatı kazanan aday hak iddia edemez. Başvuru yapan adaylar bu hükümleri peşinen kabul etmiş sayılır.
    2. Kurumumuza sunulan başvuru belgeleri geri iade edilmeyecektir.
    3. Geçerli başvuru sayısına ulaşılmadığı (1 asil-1 yedek)takdirde mülakat komisyonu mülakatın iptaline karar verebilir ve  adaylar hak iddia edemez.
    4. Koordinatör; Aile Destek Merkezinin (ADEM) yönetim ve organizasyonundan sorumlu olacaktır.
  1. MÜRACAAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

Müracaat Yeri   : Ağrı Merkez Sosyal Yardımlaşma ve  Dayanışma Vakfı Başkanlığı

Adresi                 : BAHÇELİEVLER MAH. KAĞIZMAN CAD. NO:85 

                               MERKEZ/ AĞRI

Tel                       :  0472 215 56 56

  1. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI

Başvuru sonunda işe alınmaya hak kazananların listesi http://www.agri.gov.tr/ valilik internet sitesinde ilan edilecek ve işe başvuru dilekçelerinde bildirdikleri iletişim numaraları ile bilgi verilerek sözleşmeye çağrılacaktır. Bu ilan-bildirim tebliğ mahiyetinde olacağından  ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Sözleşmeye çağrılan adaylar Ağrı Merkez Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına bizzat başvurup sözleşme imzalamaları gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde sözleşme imzalamayan adaylar haklarını kaybederler.                                                                                                             

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • İhale Yönetim Sistemi
Ağrı Valiliği Fırat Mahallesi Yaşar Kemal Caddesi
(0472) 215 10 01 Fax : (0472) 215 13 92
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız